Wednesday, November 11, 2009

Yellowcab pizza

Last week aku n asri makan yellow cab piza yang dekat jalan raja abdullah tu..sebab celebrate aku dapat keje kat cimb n perkahwinan kami..hari tu masa aku nak pergi interview die janji kalau aku dapat kerja cimb die belanja makan yellow cab sebab die kate piza kat situ sedap..petang tu sampai je aku dari melaka kami teros gi makan yellow cab pizza..

dari luar aku tengok suasana kedai agak menarik dan sempoi..tapi interior dalaman dia biasa aje..customer petang tu aku dan 1 lagi family..orang tak ramai tapi serve die agak slow..sebab ni 1st time aku makan kat situ, aku order piza yang paling top..ni apa yang cashier tu cakap..lku tak tau nak order yang mana..ikut je la mana die kata bagus..lama gak aku tunggu piza ni..lebeh setengah jam gak la aku tunggu..

hari da gelap baru aku dapat piza tu..(ceh..padahal aku datang kol 6 setengah) air tin dah setengah tin aku minum, dah nak ilang sejuk die..agak lama la aku tunggu..padahal customer takde lah ramai pon..naseb baek piza die sedap..seriously sedap..cheese banyak, capsicum segar, olive ada..ayam, pepperoni..campuran yang aku rasa sedap sangat sebati..piza die penuh dengan ramuan memuaskan rasa..compare ngan pizzahut yang harapkan roti je tebal..memang puas hati piza yellow cab ni..kami mampu habeskan semua piza..aku tak tahulah sebab lapa ataupun sedap..tapi aku rasa sebab piza die tak muak cam piza hut..selalu kalau piza hut makan 2 keping dah muak..tapi piza ni memang lain..even harga dia lebeh sket compare ngn harga piza hut tapi berbaloi dengan rasa die..kedai ni takde tax..according cashier, pay what you see.get.means no hidden cost la..


Pic:Sdp kan?:-p

cuma satu je yang aku tak suka kat yellow cab ni semua perkakas dia untuk makan guna yang pakai buang..pinggan, sudu, pisau semua plastik..sos pon dalam paket..agak kurang selesa untuk makan dalam keadaan begini..last2 aku dengan en jejaka makan guna tangan beralaskan kotak die ni je..lagi senang nak makan cuma leceh asek nak kena bukak paket sos..

No comments:

Post a Comment