Wednesday, November 18, 2009

subway@tune hotel

Last friday masa aku baru sampai KL, we had our dinner at subway tune hotel..1st aku tengok of course lah interior design die..dah jadi cam habit lak kalau makan mesti teroka interior design restoren tu..for tune hotel subway aku boleh bagi satu bintang je...seriously tempat dia sempit dan bagi aku kurang selesa because the arangement of the table is in the middle of the hotel lobby..lobby dia dah la kecik, lepas tu tengah2 tu ada meja subway and belakang tu ada 7-eleven..so orang nak g 7 eleven kena lalu di tengah laluan meja yang memang da sempit..

Malam tu aku order cajun chicken sama dengan en jejaka..roti je beza..yang best dekat subway ni kita bole main pilih2 nak tarok apa kat dalam sandwich tu..cam makan kat umah suruh bagi arahan kat bibik nak makan sandwich..mula2 dia suruh pilih roti den die masuk kan cheese..lepas tarok cheese kat roti, die panaskan dalam oven sebab nak bagi cheese tu cair..after that, pilih lah sayur and inti yang berkenenan di hati..kami pilih cajun chicken..sedap sangat daging dia..sayor die ada macam2 jenis..so kalau tak makan sayor,cakap lah tak nak sayor..ada salad,onion, olive, jeruk etc..those yang tak makan pedas tu jangan la pilih cili jeruk dia...quite hot rasa dia..sos pon boleh pilih nak sos apa...cuma yang tak best dia letak sos sikit sangat..hantu sos cam my asri memang tak boleh makan makanan kekurangan sos..mati selera dia kalau takde sos..lastly we all tapau je makan kat rumah sebab boleh makan dengan sos sepuas-puasnya..



No comments:

Post a Comment