Friday, November 20, 2009

kasut tumit tinggi

setel bab baju aku nak cari kasut lak..tapi aku tak nak pakai kasut kawen yang selalu pengantin pakai..aku teringin nak pakai heels yang ada bling2..sebab aku jarang pakai heels..aku jarang beli kasut..bagi aku, cukup lah ada satu untuk setiap jenis..aku hanya ada satu selipar, satu sneakers dan satu kasut kerja..itulah yang aku dok ulang pakai kalau nak pegi mana..maybe sebab aku sangat cerewet dalam beli kasutkan membuatkan aku tak banyak kasut..antara kriteria yang ada mestilah lembut..kaki stil tak saket even aku dah jalan pusing mid 5 kali..kalau kaki aku still okie means memang bagus kasut tu..nak dapatkan kasut yang lembut agak susah sebab kasut2 jenama biasa cam vincci memang mostly tapak dia keras macam hapa je..pakai tak sampai setengah jam kaki aku dah nangis2 dah..

untuk kasut kawen ni kalau boleh aku nak cari yang ada bling2..ada diamond..tapi cam susah je aku nak berkenan..sebab kalau nak beli biarlah balue for money..ada tu, hage da okie tapi keras semacam plak aku rasa..ada tu. dah lembut tapi design tah hapa2..tak pun mahal..so far yang aku berkenan, kasut kat jimmy choo tu..tapi, tak mampulah pulak..untuk sepasang kasut aku kene spend beribu..ooooih..tak sanggop lagi mak nyah..menjerit my asri kalau aku nak beli kasut mahal camtu..dah lah pakai jarang2, tapi harga boleh beli camera idaman, baek tak payahkan..konsep membeli-belah mestilah value for money..cam kasut timber..harga memanglah agak meninggi tapi kualiti sangat puas hati..pakai bertahun2 pon still maintain je condition dia..kasut seperti itulah yang aku cari sekarang ni..cantik, harga berpatutan dan kualiti yang menyenangkan hati..

hari tu aku baru pi survey area OU tapi still tak jumpa juga kasut yang berkenan dihati..google2 yang aku berkenan semua stok riban2..adeh..pening lah mana nak cari kasut kawen aku ni..susah betol nak jumpa berkenan di hati..kat mane eh aku nak beli heels bling2 tapi affordable..





kalau diamond mesti lagi cantik kan..




macam princess aku rasa kalau pakai kasut camni..



guess ni pon cantik jugak..tapi aku suka kalau dia ada diamond..


memang meletop kalau pakai dior..



yang ni pon i like..





*semua heels yang jelita aku cari kat google image*






No comments:

Post a Comment