Wednesday, November 25, 2009

korek telinga itu mengasyikkan

aku tak tau la kenapa dina pantang tengok cotton bud..tak pon besi korek telinga tu..mesti dia suruh aku korek telinga dia..even baru korek kejap tadi pon dia still akan soh aku korek gak lagi..macam2 reason dia bagi nak soh aku korek telinga dia..paling besh dia kata dalam telinga dia ada kutu..ada ke kutu dalam telinga..konpius aku denga alasan cmtu..kadang2 sampai busan tensen aku dok layan nak korek telinga dia..kalau dah korek tu, mata stim je..gile stim dina layan korek telinga..tepejam-pejam mata dia..muka syahdu je..saja cakap tak bersih2 lagi nak soh aku korek telinga dia lama2..padahal dah takde apa2 lagi dah nak dikorek..lama gile nak tunggu dia kata ok..makna nya dia dah puas la..skrang ni dina kena bersaing dengan dya pulak kalau nak korek telinga..sebab dya lagi ganas kalau nak suruh orang korek telinga...selamba je dia baring atas pangku lepas tu dia letak kaki yang tebal kat muka kakak dia..tak paham aku kenapa korek telinga sangat menyetimkan budak2 ni...




dina muka tak puas hati dina sebab kena beralah dengan dya..
dya muka stim dapat korek telinga..






No comments:

Post a Comment