Wednesday, November 11, 2009

aku tak tau

lately serius aku rasa blur..mayb aku bengang dengan apa yang berlaku..aku bengang bile aku rasa terabai..aku bengang bila aku dok bersungguh-sungguh tapi orang buat bodoh..aku bengang bila orang main suka hati nak tengking2 aku padahal aku dah cakap sebaek mungkin...aku paling tak boleh terima orang nak tengking aku ikut sukahati die..xpon tuduh benda yang aku tak wat tapi kata aku buat..memang aku hangin satu badan..aku tak harapkan kau paham aku tapi cukuplah kalau kau hormati aku..dengan apa yang berlaku buat aku rasa tawar hati nak buat apa yang aku plan..aku rasa aku tak yakin nak teruskan apa yang dah dirancang sebab selama ni aku sorang je yang beriya buat..penat la aku kalau semua benda aku nak kena buat, kena rancang..kadang2 aku rasa nak lari je jaoh2 dari sini..biar lah aku dok sorang2..aku dah malas n kecewa dengan apa yang berlaku sekarang..

No comments:

Post a Comment