Tuesday, November 3, 2009

geting low

diam tak diam dah masuk 4 bulan aku keje kat sini..dalam tak nak, busan nak gile tapi aku redah jugak sampailah dah masuk bulan ke-4..dalam masa ni lah jugak aku rasa masa aku banyak terbazer duduk kat dalama sekolah ni yang tah haap2..dengan mentaliti cikgu2 die yang aku rasa lagi low dari orang tak sekolah..kalau macam ni punye peel, no wonder budak2 sekarang ramai yang rosak akal sebab cikgu2 diaorang pon dah rosak..cikgu apa kalau bergaduh sesama sendiri..kalau sikap irihatid an dengki sentiasa menular..cikgu jenis apa kalau tak reti nak hormat ketua..aku pening dengan situasi begini..nama saja cikgu tapi perangai tak serupa manusia..penuh dengan sikap perasan bagus..cikgu-cikgu sekarang tidak layak untuk dimuliakan..mereka hanya mementingkan duit dari kejayaan anak murid..pelik+hairan aku tengok peel mereka2 ini...perangai cikgu2 ni membuatkan motivation aku untuk kerja maken lama maken menurun..ade je yang aku buat tak kena pada dia orang..sekarang ni, aku hanya menanti penuh pasrah untuk aku dapat kerja di tempat lain..


*tidak semua cikgu begini..tapi, ini adalah perangai cikgu2 yang biasa aku campuri..



No comments:

Post a Comment