Tuesday, November 17, 2009

toast@old town cafe

sabtu lepas, lepas tengok muvie aku n en jejaka berasa sangat lapau tapi tak nak makan berat2 sebab kami in process diet la kononnya..so kami decide nak makan ringan2 je malam tu since dat time pon da pukul 12 lebey..roti bakar pilihan yang terbaek rasa nya untuk menu kami malam tu..lagipun aku tak pernah try white coffee old town yang digembar-gemburkan tak cukup secawan.. maka semasa on d way balek tu kami pun singgah lah old town cafe..mula2 ingat nak pegi yang kat area kota damansara tapi tutup awal lak..jadinya en jejaka kena pusing balek ke dataran sunway, kota damansara cari old town yang still bukak..die tutup lambat sikit..kol 2 pagi baru tutup..



malam tu aku pon makan la roti bakar and white coffee dia..seriously, aku sangat kecewa dengan rasa kopi dia..manis, tak rasa lemak sangat..lagi sedap minum yang 3 in 1 punya..roti bakar die bolehlah...aku juz boleh bagi rating 2/5..kopi memang out..tapi aku suke dengan interior old town ni..nampak klas tau..so cozy jadi port lepak..

No comments:

Post a Comment