Wednesday, January 23, 2013

Sengkuang di Taman

Hari tu pergi taman tengok ada few stall jual sengkuang.

 

Im not the fan of sengkuang tapi since ramai sangat yang menjual seems tengah in benda ni. Asri pun cakap budak office dia sebuk suka makan sengkuang ni.

 

So aku pun give a try. Besar ok sengkuang ni. Lebih kurang besar tapak tangan kot and tebal dalam setengah cm. Aku rasa lah. Harga Rm1.

 

chintakami

ni lah rupe sengkuang kegemaran ramai tu

 

Yang kaler merah tu sos dia. Rasa macam masam2 sikit tapi tak ingat lah apakah nama nya. Lepas tu tabur kacang hancur. To be honest, aku rasa benda ni tak sedap. TAPI, bagi tekak aku lah. Tak tau lah kalau orang lain rasa enak sangat.

 

Bagi aku kalau datang taman, satey ikan lah yang paling heaven sekali.

No comments:

Post a Comment