Thursday, January 17, 2013

Sabun Boom

Pernah dengar tak pasal sabun BOOM.

 

Ala yang iklan salleh yaakon tolong wife dia basuh baju yang banyak gila tu..

 

First time aku try sabun ni sebab kata nya under sabun dynamo tapi version murah so aku pun nak try lah since dynamo antara sabun yang bagus.

 

Dari segi harga memang murah. Aku rasa paling murah kot. 800g harga dia RM3 je.

 

Bau pun wangi sangat. Aku kan duduk kat rumah kotak so idai baju memang dekat balkoni which tak berapa jumpa matahari.Adalah cahaya masuk sikit ikut tingkap kat tepi tapi x lah banyak cahaya nya. Amazingly, baju x bau kepam. Wangi je balcony aku ni even sampai ke esok nye memang bau sabun still melekat. Kat baju yang dah kering pun still ada bau sabun lagi. Bau dia memang terbaik lah.

 

Cuma tahap pembersihan dia adalah tak berapa eficient sangat. Kesan minyak dan kesan coklat tak hilang. Sebelum ni aku pakai TOP okie je hilang segala kotoran. Masuk je mesin hilang semua tak payah nak sental bagai.

 

So aku rasa sabun BOOM ni sesuai untuk pembasuhan yang light je. Setakat basuh baju kerja yang x de stain ok lah kot. Tak pun kalau ada kotoran degil mungkin kena pakai extra sabun macam letak vanish ke or apa2 penanggal kotoran.

No comments:

Post a Comment