Wednesday, January 2, 2013

New Year 2013

As ussual, sambutan new year adalah sambutan hari jadi ayah. Tapi tahun ni lain sikit kitorang celebrate awal since 1jan Johor tak cuti maka sambutan di awal kan.

 

Malam tahun baru just lepak kat rumah dan layan movie. Nak keluar memang tak sanggup lah. Dengan jalan jem nak menghadap Hannah yang tak boleh duduk diam boleh buat emo.

 

Apa pun, macam biasa aku memang takde azam sebab bagi aku kalau nak berubah tak payah tunggu tahun baru. Bila2 boleh je nak berazam.

 

Cuma aku mengharap kan dan berdoa kehidupuan kami akan lebih baik semakin tahun.

 

Tahun ni pun umur dah bertambah lagi setahun, harap nya pertambahan ini seiring dengan pertambahan kematangan. Wow, macam ahli sastera pulak aku cakap.. Open-mouthed smile

 

chintakami

 

Tahun ni umur ayah 70 tahun. Aku sangat berdoa usia ayah dipanjangkan dan dikurnikan kesihatan yang baik.

 

chintakami

persembahan dari cucu-cucu en burn

No comments:

Post a Comment