Tuesday, January 15, 2013

Chinese new Year Sale

Sekarang ni mana-mana dah start CNY sale. Seronok nya tengok sale bergantung kat mana-mana.

 

Last week sogo buat warehouse sale. 24 & 25 pun sale lagi. Based on experience aku sogo warehouse sale memang terbaik. Sebab nya barang yang di sale memang still ok lagi evend a 70%.

 

Itu kat Sogo.

 

OU pun sale merata-rata. Naik stress pulak aku tengok. Naseb baek Jakel tak sale. Kalau tak mau aku kena rasuk hantu nak beraya kejap kot.

 

Tapi masa kat OU aku dah separuh nanar. Handbag leather Michkel Kors tinggal 700. harga asal 1700 camtu lah. Dah lah aku da lama nak MK. Boleh pulak time macam ni dia buat sale gegile. Tapi memandangkan handbag bukan priority maka telan air liur je lah.

 

ZARA pun sale. Tshirt baby start from RM12. Dalam tak nak beli pun terpaksa beli sebab murah sangat kot. Baju pasar malam pun tak dapat harga macam ni.

 

Masuk Isetan pun sama. Baju budak boleh buat aku sawan kejap. Tapi yang paling best aku rasa pyjama. Banyak pulak pyjamas comel-comel. Sebelum ni aku cari time sale hari raya takde pulak keindahan macam ni. Uish sangat tak adil aku rasa.

 

Lepas ni kalau nak good bargain aku rasa kena start shopping time CNY sale. Baru puas hati rasa berbaloi kot.

1 comment:

  1. kalau dah hantu shopping tu..x kira CNY ke ,DEPA ke,GAWAI ke,THAIPUSAM ke ...hentam shopping..

    ReplyDelete