Wednesday, January 16, 2013

Carrefour Clearance Sale 2013

Semua orang tau kan Aeon dah beli Carrefour. So after this Carrefour akan bertukar menjadi Aeon Big.

 

Since dah bertukar management, Carrefour tengah buat clearance sale besar-besaran. Ada certain things memang murah gila.

 

Baju perempuan lengan panjang RM10, lengan pendek RM5. Begitu jugak dengan mens department. Kemeja harga RM10 je. Tapi tak semua barang yang dia jual murah. NI antara yang aku nampak. Cadar brand Carrefour pun murah as low RM 33 kot.

 

Cuma barang-barang ada yang macam buruk sikit. Yang ni aku tengok kat Carrefour Kepong je. Kalau rajin aku merayap Carrefour lain pulak nanti.

 

Apa yang aku nampak, penyebab utama Carrefour ni boleh bankrup sebab harga mahal, tak ada point for shoppers and dia tak maintain premises dia so nampak macam suram je nak masuk.

 

NI based on apa yang aku rasa lah. Pasal harga, antara Carrefour & Tesco, Carrefour mahal lagi.

No comments:

Post a Comment