Saturday, April 17, 2010

Baju sanding

chintakami 012chintakami 013chintakami 011   chintakami 014

DSC_0567DSC_0910 

ini adalah baju sanding aku yang aku tempah dekat nina. Senang cerita, aku puas hati. Memang berbaloi aku tempah dekat dia. Harga berpatutan dengan kualiti excellent. Siapa yang berkenan, boleh lah hubungi ni nina.

Baju aku ni design dress labuh. Nina specialy design mengikut design yang sesuai dengan bentuk badan aku. Aku describe aku nak macam mana, dia combine kan dengan kesesuaian badan aku, inilah hasilnya.

Lengan baju aku diperbuat dari fabrik chifon dan baju dari fabrik Thai Silk. Leher dan hujung lengan nina patch kan dengan lace termasuklah ekor kat belakang baju tu ada lace. Di badan baju tu nina tabur pulak kristal swarszoki. Ni part yang paling crucial sebab die kena bakar satu persatu kristal tu denga api biru. Total ada 140 biji kristal kat atas baju ni. Bab harga, korang boleh tanya nina sendiri.Tapi bagi aku, memang awesome.

Tambahan pulak service dia memang terbaek.  Dari design, mencari fabrik, ukur baju, sepanjang proces tu memang layanan 1st klas. Maybe pengalaman dia kerja di butik perkahwinan cina, tu yang dia profesional macam ni sekali.

dia ni pernah design baju kahwin anak Dian P.Ramlee.

No comments:

Post a Comment