Monday, January 10, 2011

Selamat Tahun Baru 2011

Aku tahu dah macam agak lambat nak wish tahun baru tapi seriosly aku sangat-sangat kebizian untuk wish kat kamu kamu.

Macam biasa, kami memang tak celebrate new year (ada sekali aku celebrate new year dengan Senah dekat KLCC sebab masa tu tak sempat balik Melaka) sebab 1January adalah harijadi ayah. Maka sambutan tahun baru adalah  WAJIB dirumah.

hapy

Selamat hari jadi ayah

Untuk tahun ni, kami celebrate lain sikit, instead of makan-makan kami pergi karaoke. Tapi ni gak kali terakhir pergi bawak mak dan ayah sebab mak cakap tempat tu tak elok untuk dikunjungi. (!_!)

Setiap kali awal tahun, orang mesti sebok nak tanya azam kan. taj paham betul aku.  Bagi aku, aku memang tak pernah ada azam. tak kan tunggu tahun baru, baru nak berubah nak berazam iktikad bagai. Perubahan tak ada masa, yang kita perlukan hanyalah kesedaraan.

Cuma setiap tahu, aku ada target. Kalau dapat, makna nya alhamdullilah. Kalau tak, tak ada rezeki lah. macam pepatah kata cuba lagi taon depan..Girl

Macam tahun 2009, aku target nak kawen masa tahun 2010, alhamdulillah, jodoh aku sampai tahun 2010. (tapi ni target bersama en kekasih maka sama-sama berusaha untuk mencapainya).

tahun ni aku target nak dapatkan kamera digital IXUS. tak tahulah dapat ke tak. tahun lepas target nak pakai BB, dah hujung-hujung tahun dapat jugaklah merasa. kalau servis provider line clear, mungkin boleh hit target. tapi kalau line agak-agak samar, carry forwed ke tagun depan la nampaknya. apa pon, usaha tangga kejayaan.

korang macam mana, korang ada azam ke ade target..

No comments:

Post a Comment