Sunday, February 21, 2010

the making of doorgift

im lucky having all this guys around me..I’m grateful because there are my friend..one of the reason aku sayang kawan2 aku ni sebab mereka adalah kawan yang aku boleh bergantung bila aku memerlukan..bukan kawan yang menunggang aku bila ku senang.

mula pukul 12 tengah hari, siap tepat pukul 6 petang..in between tu makan je sentiasa..sambil buat kerja sambil  makan, dok bahan sana sini tapi kerja still jalan..rumah mas jadi mangsa untuk proses2 penyediaan doorgift.

kalau bekerjasama memang senang je nak siapkan..600 pc bukan masalah nak buat dalam masa setengah hari.memang berbaloi aku mengangkot 2 kotak doorgift ke semenyih untuk buat bersama mereka..a friend in need is a friend indeed..

edit1

kagum dengan kerajinan dua jejaka ini

edit2

antara stok makanan yang ada

IMG_0005

makan2

IMG_0036

makan lagi

edit3

bekerja keras

edit4

semua tengah tekun

No comments:

Post a Comment