Friday, February 19, 2010

terapi tension

minggu lepas memang masa yang sesuai balik kampung..cuti panjang..so aku sempat balik JB then baru gerak balik melaka..aku balik kampung dalam keadaan yang amat2 tensi! Banyak sangat benda yang dalam kepala otak aku ni..mana nak fikir pasal hal perkahwinan, kerja, projek, cuti kahwin yang still belom lepas lagi..memang buat aku stress sangat..kadang2 aku rasa dah tak tertanggung segala macam dugaan ni..makin dekat wedding date kami, makin banyak masalah datang..tapi balik kampung betul2 buat aku release even rumah aku tengah selerak bagai sebab tengah renovate..dah lah semua adik beradik aku balik, kawasan rumah yang boleh pakai hanya ruangan dapur sahaja..tu la tempat makan, tu lah tempat masak dan tempat tidur kami semua..memang bersesak bagai..tapi bila bersama  famili aku rasa tenang sangat..nak2 melayan manusia2 kerdil dalam famili aku..ni sesi bersama dya..since dia yang paling kacik sekarang ni, dia lah penghibur kami 1famli..lagipun dia memang suka buat aksi..

 chintakami 060 benda kegemaranchintakami 061

chintakami 062

serius memandu..jangan ketawa..nanti kena marah

chintakami 065 

cuba menjadi superman

chintakami 067

gigi sompek

chintakami 048

muka budak nakal

chintakami 050

tongue

chintakami 051 

tiru kakak nangis

chintakami 046 

senyum nak ambil gambar

chintakami 047

No comments:

Post a Comment