Saturday, February 20, 2010

Doorgift hari sanding

Aku dapat di Nilai3..Last kedai yang aku singgah..sebenarnya kami da surrender sebab kecewa dengan Nilai3 punya harga dan barang yang bagi aku kurang up-to-date.

Lama aku c ari doorgift ni..dari blog walking, jalan2 survey last sekali jumpa kat Nilai3..tu pun bukan doorgift yang dalam list aku..

Plan asal nak bagi labu sayong tapi sebab nak kena ke Kg Sayong untuk dapatkan harga murah terpaksalah aku batalkan niat sebab dah tak cukup masa nak ke Perak sana.

Lastly aku dapat kat Nilai3..Kedai last yang aku singgah.Kami dah menghala keluar dari Nilai3 tiba-tiba tergerak hati nak singgah kedai Bagus Setempat  yang sederet dengan kedai KK Home Decor yang menjual barang2 untuk perkahwinan anak orang kaya.

Saat pertama kali terpandang, hati terus terpikat..kena pulak doorgift aku warna pink putih..memang sesuai sangat dengan tema wedding aku..tapi aku kena buat sendiri proses accesorising sebab nak jimat kos....

harga kedai ni agak murah compare dengan kedai lain..beli banyak by kotak lagi murah..lagipun kat kedai lain aku tak perasan pulak ada jual benda ni.tapi yang tak best, ada beberapa keping kotor gila even dalam plastik..so aku kena bersihkan dulu baru boleh proses.Masa beli memang tak cek sebab benda ni dalam kotak dan aku memang tak larat nak cek one by one..mau aku tidur kat situ kot kalau cek satu per satu.

lagi satu, kat kedai ni pertama kali aku jumpa cina lembut..auw….nasib baik cashier cun cam shery merlis, cuma kerek sikit je..

chintakami 098Roses dan reben untuk hias..yang jalur putih tu doorgift aku

No comments:

Post a Comment