Sunday, January 31, 2010

patah tumbuh hilang berganti

semalam otw balek dari PD, SE aku dah kong..memang tak boleh nak on langsung..sampai rumah sebab kepenatan yang amat, membuatkan aku lupa nak charge hp..sampai rumah terus tidur..

dalam pukul 10 en jejaka bagitahu adik dan kakak aku telefon mengadu tak dapat hubungi aku..baru aku sedar bateri aku memang flat terus..tapi ini adalah anggapan aku sahaja..aku jadi pelik bila hampir 1 jam aku charge tapi hp aku tidak memberikan tindak balas..skrin hanya berwarna putih tapi tiada apa2 respon walaupun aku banyak kali aku cuba untuk menghidupkannya..

mimpi ngeri yang aku cuba untuk jauhi datang juga..aku terpaksa berpisah dengan SE sebab mereka di kedai kata ribbon dia rosak..nak repair kena tunggu tapi nak beli duit ngam2 untuk hari bahagia kami.

tapi macam biasalah..kesayanganku tak boleh tengok kalau muka aku semberut semacam.maka dia telah mengambil inisiatif yang tak aku duga..

bersaksikan selayang mall..berkat aku tawar menawar dan pusing keliling selayang mall, makan eskrem mcD untuk mendapatkan ilham akhirnya E71 berada didalam genggamanku..mula2nya aku confuse mana yang hebat..antara SE G900 ataupun Nokia E71..dua-dua sama gempak..SE G900 camera 5mp, Nokia E71 camera cuma 3.2mp tapi aku lagi sukakan design E71..lama aku fikir mana yang patut aku amek..atas galakan en tunang, maka E71 aku bawa pulang..yeay..terima kasih B sebab memahami diri ini..

 

nokia_e71_phonepesanan untuk E71: semoga kamu memberikan kerjasama yang baik macam SE aku dulu..

No comments:

Post a Comment