Monday, January 18, 2010

gift@ayer itam

setel bab baju, kami pergi ayer itam pulak nak cari door gift..tapi aku tak jumpa door gift yang aku berkenan..juz dapat door gift untuk orang yasin and orang sebelah..dalam banyak2 kedai, ada satu kedai yang servis okie, harga pun murah..bekas net untuk isi epal, kedai lain paling murah bole bagi rm1 tapi kedai yang aku pergi ni 1pc=50 sen je..terus mak amek untuk 1000pc..kemudian aku jumpa pulak bekas mengkuang berbentuk 4segi n silinder..mula2 satu bekas harganya rm8-12..even aku dah berkenan, tapi terpaksa matikan hasrat sebab mahal sangat..sementara menunggu pekerja pack kan bekas epal, aku n mak dok borak dengan tokei tu..dalam borak2, dia kata die janji die boleh bagi apa yang aku nak ikut harga budget aku..discuss2 dengan mak, mak pun setuju nak beli sebab tokei tu “janji” nak bagi murah..dari harga rm12 satu, dia bole bagi rm5 each..memang ikut budget aku..so kami pon decide terus angkat 5oopc untuk bekas mengkuang 4 segi, 500pc untuk silinder mengkuang..puas hati aku jumpa kedai macam ni..yang penting, tema nya harga murah tapi barang cantik..tokei siap amek gambar hantaran2 yang die da siap gubah untuk aku jadikan reference dikemudian hari..lupa pulak, nana era pon gunakan khidmat kedai ni masa prepare barang kawen die..siap ada special space untuk gambar nana kat dalam kedai..

cats

kedai yang disayangi..datanglah kedai ni kalau nak dapat harga yang berbaloi2..

baby 844

baby 843

aku lupa kereta dah memang penuh..so sepanjang jalan dari ayer itam-jb kami terpaksa bersempit sebab bekas2 mengkuang ni..

beg

mak dengan uda bersusah payah meletakkan tali dekat silinder mengkuang..dari bekas kosong, dah bole jadi beg mengkuang. ayah dengan semangat spray bekas mengkuang 4segi dengan warna putih..baru kena dengan tema..

Technorati Tags:

No comments:

Post a Comment