Saturday, January 23, 2010

Bermain futsal di hujung minggu

Aku dah lama minat nak main futsal..so bile CSD organised futsal tournament memang aku tak lepaskan peluang nak joint..even akku tau skill aku memang takde skill langsung..lagipun, lately memang aku n asri penuhkan weekend kami dengan bersukan..nak practic healthy life sekarang ni..futhermore dah busan nak pergi dating kat shopping complex..outdoor macam berkayak pon kami dah cuba..so sekarang nak try sport pulak..so last week aku main futsal untuk department aku and macam biasa kesayanganku menjadi penyokong setia aku..nasib baik dia ada, so dialah yang dok instruct aku bagitau rite position so senang nak block lawan..

sikit punya excited aku nak main futsal, pukul 8 aku dah sampai PJ..so aku budget before 8.30 mesti sempat register di SAMBA futsal..tak kuduga, kami sesat di taman bahagia selama 2jam..memang tragis sebab sebenarnya SAMBA futsal 15minit je dari LRT taman bahagia..yang kami pusing lebih dari 10kali..adeh..

Kami sampai game dah nak habes, tapi nasib baik department aku dapat masuk final.so dapat jugaklah aku beraksi..department aku dapat tempat ke4 dari 8..kira okie lah sebab kami tak practice langsung compare dengan team lawan yang memang ada wakil group and mereka dah biasa main..no wonder masing-masing laju and pasing bola kaki ke kaki..

DSC08843warna baju memang terbaik..confirm tak kan salah team members.

untitled2 aksi dari abang zakir

DSC08857at least..

No comments:

Post a Comment