Sunday, January 31, 2010

pencarian eumora

seminggu aku cari sabun ni..susah betul nak cari kedai yang betul2 jual eumora..mostly jual secara online..aku kurang percaya sikit beli online ni..kalau source yang reliable takpelah..kang kalau malaun mana tah..free je aku kena tipu..tambah pulak sekarang dah ada eumora palsu..lagilah aku takut nak beli eumora yang sebarang.

seminggu tak pakai eumora aku rasa white head aku naik balik..muka berminyak balik..semua ni buat aku rasa tak selesa dan inferior..dah lah wedding aku dah dekat..naya je kalau muka bermasalah sekarang ni..hal ini membuatkan aku tekad mencari eumora dari agen dia..pergi beli COD, tak mahu aku main delivery ni..nasib baik kesayanganku memahami keadaan aku yang kalau nak malam ni, malam ni jugak aku nak..

even dah pukul 9.30 malam kami keluar jugak redah cari kedai yang jual eumora..sebelum itu, ada jugaklah aku dok menelefon nombor-nombor penjual eumora tapi seorang pon tak berangkat.dalam pukul 10.30 baru yana dari keramat return call aku then cakap dia ada jual eumora..tapi pada mulanya dia enggan mejual pada malam ni..setelah aku desak dan meraih simpati barulah dia setuju tapi aku kena ke keramat.

jalan dah dipermudahkan tapi masih ada halangan.kami salah tempat temujanji..dalam setengah jam jugaklah berpusing kawasan jelatek ak cari transnasiaonal..naseb baek at last jumpa jugak dengan yana..pukul 11.30 dapat jugak apa yang aku nak..*i believe i can i can*..senang berurusan dengan yana..siap bagi discount, paper bag comel dan bekas sabun..

prdt_eumora_01

dalam satu kotak ada 4 bar..bole beli by bar @ kotak

3 comments: