Tuesday, April 24, 2012

PUREEN Warehouse Sale

 

Second time datang sini. Last year tengah pregy pun gigih datang. Ramai cakap berbaloi beli kat sini sebab tu tahun ni repeat lagi.

 

Macam biasa lah, parking memang sangat2 pack. 2 kali berturut-turut kitorang park kat sport center. Berpeluh okeh nak menapak.

 

Aku pergi hari ahad, ramai + panas ya ampun tak tahan. Hannah lagilah mengarok kat dalam tu sebab panas. Lepas ni plan kalau pergi lagi, Hannah duduk je lah dalam kereta dengan Asri. Sama je sebab kat dalam tu pun Asri yang dok jaga Hannah. So i can shopping happily ever after..

 

Baju macam biasa ada yang murah gila dan ada yang so-so. Last time 2 piece skirt set baru rm6, tahun ni dah naik rm8. pyjamas start rm8-12. Rasa nya harga dia biasa je kot, murah dalam rm4 sebab dekat  Mydin @ tesco I can get around RM 10-12. Ada jugak yang RM 3 sehelai tapi pyjama plain, dah beli masa last trip. Towel harga  RM15, macam mahal jugak sebab plain. Beli dekat tesco baru RM6, gambar kartun dan jenis towel yang serap air. Bagi aku lagi puas hati kot.

 

Since aku datang petang ahad, memang tak banyak choice dah pun. Dengan perangai manusia kat sana, suka amik baju banyak2 then pilih kat tepi. Ada tu, 1 design sampai 3@4 helai dia amik. Kot ye pun nak buat pilih memilih, ingat la sikit orang belakang.

 

Rasa macam ralat je tak borong masa last trip. Trip kali ni macam tak berapa memuaskan hati. Antara yang aku sempat grab skirt 1, gown 1, singlet 1, pyjama 1, panties 2. Niat di hati nak buat stok Hannah, tapi baju banyak yang dah tak berkenan lagipun banyak tinggal untuk baby boy.

 

chintakami

 

Harga diaper aku rasa tak berapa murah kot sebab pureen biru harga lebih kurang 55sen/pc kot. yang merah murah sikit, 30sen/pc. Lebih kurang macam tu lah, aku tak berapa ingat lah. Rasa nya pet-pet lagi murah.

 

Maybe kalau datang awal, boleh dapat kot dapat baju2 yang menarik.Bahagian depan yang jual barangan baby aku tak sempat nak belek sangat sebab Hannah dah mengarok kepanasan.

 

Lagi satu, kalau nak pakai debit @ credit card, kena beli lebih dari RM150. Aku hari tu spend RM33 je.

No comments:

Post a Comment