Friday, August 5, 2011

sensitive feeling

aku xtau la nak cakap this is because of hormone or aku yang mengada.

kisahnya, lately since pregie aku cepat sangat jadi ratu air mata. stok yang nangis tiba-tiba macam sayu je sangat. expecially dengan asri. kesian my hubby selalu dia kepeningan tanya apa salah dia. aku pun tak geti nak explain macam mana.

even asri cakap biasa biasa pun kadang-kadang tetap rasa macam sentaaaaaaaaaaaap sangat. kalau dia tercakap kasar lagi lah terus berlinangan air mata dunia.

scene 1.

aku:b, rasa macam nak makan nasi kerabu la.
asri: nanti b cari. b sebok ni.

aku teruusssssssss sentap. sebab nya aku terasa asri macam xnak layan aku. tah la. kadang-kadang asri yang menangis takde lagu sebab penin melayan karenah wife yang mood tak menentu.

is it because of hormone or aku yang mengade eh...

No comments:

Post a Comment