Friday, August 3, 2012

Dijavu Di Kinabalu

Heboh satu malaya ending cerita yang tah hapa2. Ada yang suka lastly dengan Bazli jugak. Ada yang kesian dekat Amar.

Tapi bagi aku, cerita ni bukan setakat ending tp jalan cerita pun memang tah hapa2. Moral of the story pun merapu boleh tahan.

Yang aku nampak dalam cerita nu watak perempuan emo meroyan asek melalak melayan jiwa yang confuse. Actually bukan confuse tapi bodoh.

Pelik lah TV3 ni. Cerita dah lah tayang time maghrib, bulan puasa pulak tu. Susah sangat ke nak tayang cerita yang ada good moral story.

Aku review ni bukan sebab aku follow cerita ni tapi sebab MIL aku yang suka Tiz berlakon so dia memang tengok cerita ni. Nak tak nak terpaksa lah melayan jugak.

Komen akhir aku, selain cerita ni adalah bodoh, aku kesian dekat Tiz Zakyah. Dia berlakon watak perempuan bodoh yang suka melalak lepas tu jadi lembik buat aku rasa dia pelakon yang anoying.


Zaynorsuhada
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment