Saturday, June 23, 2012

Wishlist

Dah masuk setengah tahun baru nak buat wishlist. Hehe..

 

Ni semua barang2 idaman aku yang tah tahun bila akan dapat. Sebab tu tak letak tahun.

 

Since dah jadi mak orang ni, cooking utensil adalah idaman nombor satu. Aku nak sangat semua menatang kat bawah ni. Set periuk yang lengkap, corningware dan set pinggan mangkuk corelle.

 

5 biji set periuk stainless steel eherbs spring blue

oven kitchenaid

 

Oven dan mixer juga tak dilupakan sebab aku rasa mereka ni antara kitchen aid yang penting. Yelah, kadang2 nak jugak membakar-bakar kan. Bosan lah asik menggoreng dan merebus. Nak buat kek ke, biskut ke.

 

Itu untuk peralatan dapur ku.

 

Untuk diri sendiri, yang paling aku dok termimpi-mimpi sekarang adalah ;

 

images

 

Bukan lah sebijik jenama dalam gambar ni. gambar ni contoh je. Aku nak sangat ade wristlet walaupun pada hakikat nya aku tau mesti tak berapa guna sebab aku bukan nya keluar sangat pun. Bila keluar dok usung bag pack. Tapi naluri perempuan aku yang meronta-ronta mahu kan benda ni. Alasan kena ada.. Hahaha..

 

Last but not least, inilah harapan aku. Impian aku, benda yang paling aku doa nak sangat.

 

images (1)

 

I want my own house. A very own house that we can called it HOME. Besar kecil belakang kira. Yang penting aku nak ada rumah sendiri bersama keluar kecil ku ini. Kalau boleh landed area lah. Kesian pulak Hannah nanti susah nak main basikal. eh, jauhh pulak berangan.

 

DISCLAMER: SEMUA GAMBAR ADALAH DARI GOOGLE. MAAF KEPADA YANG EMPUNYA GAMBAR

No comments:

Post a Comment