Friday, May 4, 2012

Unimom Mezzo

 

chintakami

Aku guna pam ni sebagai emergency rescue masa Hannah demam hari tu.  Harga dia murah je, RM108. Aku pernah nampak ada kedai jual RM 90, tapi masa tu tak beli sebab tak rasa akan guna.

 

Masa Hannah demam, boleh kata dia tak menyusu langsung. Seharian dia menyusu cuma 2 @ 3 kali je tu pun sekejap sangat. Macam sekali isap je dia lepas. Cik B aku punyalah bengkak rasa macam nak nangis je setiap kali bergerak. Dah la masa tu OTW dari JB-KL. Tengah hiway mana nak cari kedai pam.

 

Sampai KL terus cari pam, kedai pun dah nak tutup. Masa ni urut pun tak jalan jugak. Cik B still bengkak.

 

Dapat je pam, sekali session aku dapat 90z. Rasa lega gila bila dah berjaya mengeluarkan susu yang tersimpan.

 

Apa yang aku nk share kat sini, even Unimom Mezzo ni lagi murah dari brand terkenal, tapi suction dia bagi aku sangat bagus. Lancar je susu tu nak keluar.

 

Memula memang susah sikit nak pam, susu tak keluar pun. Nama pun first time user, lepas adjust kedudukan semua, sesi mengepam berjalan dengan lancar.

 

Sekarang ni even aku duduk rumah pun kadang2 tetap pam. Saja nak ajar Hannah minum dari botol. Lagipun bukan susah pun nak pam. Susu pun lagi banyak lepas pam.

No comments:

Post a Comment