Sunday, May 27, 2012

Pesta Konvo UiTM

Adek ku dah konvo. Aku rasa macam, seriusly time flies. Aku still ingat kitorang ramai2 hantar dia masuk diploma. Siap menakotkan roomate dia sebab fikir ome ni anak manja yang tak boleh kena sentuh. Haha.. Lawak la fira tu.

 

chintakamiThe Burns

 

Baru aku tahu rupa nya dewan konvo dah baru okeh. Tak sempat aku nak merasa konvo dalam dewan besar lawa canggih manggih tu. Untung lah junior2 ang merasa konvo dalam dewan baru.

 

Sidang Ome petang, so pukul 11 dah kan hantar dia pegi berkumpol. Kali ni kena berkumpul dari Giant Seksyen 7 tu. Gila lah, time aku dulu tak de lah macam ni kot. Maybe sebab dewan baru, so route dah lain.

 

chintakami Congrats ye adekku.

Lepas hantar Ome naek bas, balik hotel semula sebab family aku belum siap kemas. On the way tu, aku nampak sangat lah banyak okeh penjual bunga, Tanjat gegirl sebab dulu takde macam ni pun.

 

Dari pintu depan sampai laluan ke pintu belakang banyak okeh orang jual bunga tepi jalan. Ni laluan yang luar tu tau, bukan laluan dalam UiTM.

 

Aku beli kan ome bunga dekat ben belakang Unisel. Aku rasa dekat sini harga agak murah compare dengan kat dalam tempat konvo. Dekat tempat dorang berkumpul pun ade jugak iorang jual2 bunga ni tapi harga still mahal.  Belakang Unisel jugak yang terbaek.

 

 

chintakami yang ada chipmunk tu la aku belikan. Harga RM30. Murah okeh, compare dengan yang Anyah bagi, bear kecik tu RM55. Anyah beli kat area Giant tempat menunggu.

No comments:

Post a Comment