Wednesday, May 2, 2012

The Avengers

 chintakami

 

Ni cerita last week. Dah basi dah pon. Hehe.

 

Mesti ramai kan nak tengok cerita ni. Nasihat aku, pergilah tengok. Kalau dapat tengok 3D, lagi best. Banyak betul scene 3D, tak rugi rasanya bayar mahal sikit.

 

Rasanya, ni first outing lelama yang tinggalkan Hannah. 6 jam okeh tinggalkan dia. Kalau tak sebab tiket free, memang tak sanggop nak tinggalkan dia. Sejam sekali dok call mak tanya Hannah macam mana.

 

Asri dapat tiket dari Everyone Connect, sebab dia menang main game The Avengers yang Everyone Connect buat. So dapatlah kami tiket tayangan premier pada 26 April. Since this is premier punya screening, any electronic device kene off. Tengok phone kat bawak kerusi pun nanti staff datang suruh off kan.

 

chintakami

merchandise yang dapat

 

chintakami

 

It was a good date even kepala masing2 dok teringat kan Hannah. Since aku ni fulltime mom, so Hannah memang selalu berkepit dengan aku je. Kiranya pengorbanan meninggalkan Hannah agak berbaloi sebab cerita dia sangat best.

 

Watak aku paling suka mestilah Iron Man. He is very smart and funny. (Memang ciri2 lelaki idaman aku). Jalan cerita first 20minutes macam bosan sikit kot tapi lepas tu dah okie.

 

Cuma yang tak okie, mamat sebelah aku suka tepuk tangan especially scene kelakar. Bukan tepuk sikit2 tau, ni kaw2 punya tepuk macam tengok circus. Aku lak rasa macam nak tepuk je dia.

 

Kepada yang belum tengok, bawak bawak lah pergi tengok. Aku yang tak minat superhero movie pun jadi terjebak suka.

 

 

chintakami

No comments:

Post a Comment