Sunday, January 29, 2012

Outing with Baby

Sejak lepas pantang, dah 3@4 kali jugaklah Hannah keluar berjalan..setiap kali keluar, obviously handbag aku akan jadi berat gila and aku kena carry sendiri sebab Asri dah bawak handbag baru dia, Hannah..

Handbag aku sekarang ni, sangat berat aku rasa..sebab penuh dengan diapers, wet tissue, baju, towel kecil instead purse and handphone kami..

Hannah memang good girl bila jalan..tidur je dia..nak susu pun jarang-jarang..cuma bila dia bangun, kena bergerak..xbole stay setempat..ate, dah nama pun jalan..tak boleh stop le tu..kesian dekat babah, xboleh berhenti..sakit-sakit bahu dibuat nya..

Since aku kena carry handbag aku sendiri, maka aku rasa bebanan sungguh nak bawak barang-barang yang banyak ni..solution terbaek adalah bawak backpack..selamat tinggal handbag..

Puas hati bawak backpack..semua dump setempat je..dah macam traveller lak aku rasa..tapi senang sikit sebab tak terasa carry banyak barang..tak stailo pun xpe lah asal barang Hannah xade yang tertinggal..

Zaynorsuhada
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment