Wednesday, February 15, 2012

Hannah Adelia

 

 

Minggu depan Hannah dah 3 bulan..macam kejap je masa berlalu. dah lama aku x menulis..aku masih belum kerja lagi. tak ada mood nak kerja bila fikirkan pasal hannah babysitter. aku susah nak percaya orang boleh jaga anak aku elok2. kat kl ni money faces banyaklah. penin kepala memikirkan. kang kalau tak kerja, macam mana nak setel hutang-hutang yang ada.  nak beli rumah lagi.

 

as for now, sejak balik kl ni hannah selalu bangun pukul 12. sangat lambat. tapi dari pukul 8 pagi, dia menyusu 1 jam sekali. aku kena tidur dekat dia sekali baru dia tidur. sekarang ni, tak boleh tinggal sorang. padahal masa kat kampung, aku biar je die tergolek sorang2. elok je main. naseb baek ada playgm, tahan la jugak dia tinggal kejap. sempat la aku lari2 buat kerja uma, makan semua. tapi ikut mood dia jugak,.. ada hari langsung tak boleh tinggal, even sunyi pun tak boleh. selalu dia buat hal hari isnin. maybe sebab dah 2 hari babah dia kat rumah, bila orang pergi kerja mula lah dia meragam.

 

hannah adelia

ni gambar hannah masa sebulan.

 

nangis pun dah pandai nangis kuat sampai tak nampak mata. dah belajar2 nak merajuk. kalau dah merajuk, terus tak nak susu.

 

 

IMG_1106

No comments:

Post a Comment