Tuesday, November 9, 2010

Kedai Gambar Desa Pandan

Ni aku nak share sikit pasal kedai gambar dekat desa pandan ni.

semalam aku pergi kedai gambar sebab nak amek gambar untuk gambar passport baru. yela, sekarang ni dah imej baru maka gambar passport kena tukar la jugak. (*-*). aku terpaksa pergi yang dekat area office since sekarang aku berjaohan dengan en asri. semua benda kena independent..maka, tema nya adalah mak TERPAKSA nyah…………….

untuk 4 keping gambar beserta CD, RM14. Bagi aku, sangat lah mahal sebab gambar tak puas hati. Kalau premis tempat yang classy macam KLCC aku boleh terima jugaklah. Pahamlah kenapa mereka nak charge harga mahal. Ni kedai tak serupa kedai gambar tapi charge mengalahkan profisional photographer. Padahal tukang amek gambar tu penjaga kedai biasa je. Bukan profesional photographer pon. Yang buat aku fruz, bahu aku senget dalam gambar tu. Charge sampai RM14 tapi gambar bahu senget. Argh…..

imagethanks to en google untuk gambar ini

No comments:

Post a Comment