Monday, November 8, 2010

Bekas Hantaran

DSC_0320[4]

DSC_0325_thumb[2]

ni bakol putih untuk letak hantaran aku. da tema nya pink putih, maka haruslah bakul hantaran berwarna putih.

bakul ni aku tengok dekat Nilai 3, harga dia bermula dari Rm19.90 ++. Maken besar maken la mahal. yang istimewa bakol kat Nilai 3 ni hanyalah ada alas lapik satin murah yang semeter RM 1.90. mula-mula aku memang berkenan sangat dekat bakol ni since tengok dekat Nilai 3 tapi harga nya yang melantung-lantung membuatkan aku terpaksa padamkan hasrat murni ni. mahal tu, satu bakul da nak dekat rm20, ni belom ade reben n bunga lagi.

tiba-tiba, satu keajaiban berlaku..jeng..jeng..jeng..masa jalan-jalan di kedai pemborong, ala-ala kedai RM2 tapi stok besar macam gudang di area Manjalara, Kepong aku terjumpa bakol diatas. rupa dan material sejibik dengan yang aku jumpa dia Nilai 3 (bunga tak termasok okeh, tu kena beli di SSF) . Nama kedai tu, FUN & CHEERS..Paling mengujakan, bakol ni harga dia MURAH sangat, satu bakol start dengan harga RM 3.90 untuk size paling kecik.

Untuk size macam diatas, harga dia RM 7.90. Tu la dia, range harga paling mahal. aku pon tros la memborong bakol berkenaan untuk jadi bakol hantaran aku. maka nya, aku dapat benda yang sama, tapi lagi murah.

bila da hias letak bunga apa semua bagai, agak-agak ada rupe bakol kedai RM2 x..hehehehehehehehe..

No comments:

Post a Comment