Monday, November 8, 2010

Glue Stick Mr DIY

Entry ni adalah penjelasan kepada entry dulu http://chintakami.blogspot.com/2010/04/glue-stick.html.

Since salah seorang pekerja kedai tersebut ada yang telah memberi komen tentang qualiti barang tersebut. *terima kaseh eh awak sebab bagi komen*.

Apa yang aku paparkan dalam blog ni semua adalah berdasarkan pengalaman apa yang aku rasa. apa yang aku tempuhi sepanjang hari-hari ni.

imagecredit to google

berbalek kepada glue stick mr DIY yang dikatakan cepat cair, aku no comment. Memang ada benda yang harga dia mahal sebab qualiti. tu memang aku tak nafikan. sebab tu, KEBANYAKKAN kedai yang jual mahal, tapi dia yakin dengan kualiti dia, dia tak kisah apa yang orang akan komen. Orang yang melatah ni sebab dia sedar dia tergugat. Im not referring to anyone but this is command.

Okeh, kenapa coach tak bising barang dia kena imitation?? sebab dia tau, pure consumer yang mahukan quality tetap akan beli beg dia even beg dia cecah ribuan ringgit. Konsep ni boleh apply kepada sesiapa saja. kalau barang tu quality, orang tetap akan cari tak kira mahal macam mana pon.

Memang sampai akhir, aku guna glue stick mr DIY. untuk lekatkan bunga2, barang2 hantaran, bakol2, reben, aku ada lebeh kurang 1000 doorgift yang kene lekatkan bunga dan reben. cukup je aku guna. tak de la pulak cepat cair ke apa. so far, aku takde masalah pon guna glue stick tu.

tapi ni pengalaman aku, aku tak tahu lah korang semua macam mana. bagi aku, aku memang takde masalah dengan glue stick yang aku beli dekat DIY.

No comments:

Post a Comment