Thursday, December 15, 2011

Butik Baby di Melaka

Sebenarnya aku tengah mencari-cari butik barangan baby..one stop center jual macam-macam barang baby..

Aku tau, ramai cakap pergi je lah jusco ke, MP ke..kan ada baby departments..bukan aku xnak pergi, tapi barang kat sana x secomplete macam di butik baby..

Kalau dekat butik baby macam2 brand barang baby ada..pilihan pun lagi banyak..kalau nak botol, berpuluh jenis jenama ada..berjenis botol ada..botol menyerupai breast teat pun ada..Kalau di baby department, choices sangat limited and certain brand je ada..

Last week aku cari soother (sebab ingatkan puteri kecik ni nak puting)..dok beriya aku cari brand MAM@Tommi Tippie..yang ada common brand macam tolijoy, pureen, baby kiko..brand2 biasa je..harga pulak slightly mahal dari butik baby..sebab tu aku prefer ke butik baby..

Tapi masalah nya, kt melaka ni mana nak cari..aku xtau..kalo kat KL aku tau la..memang sejak pregie aku tu la faveret shop..:)..


Zaynorsuhada
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment