Tuesday, December 13, 2011

Berpantang

Hari ni dah 23hari umur Hannah..makne nya aku dah berpantang selama 20 hari..

Siapa kata berpantang x seronok..aku seronok je rasa..dapat rileks rumah mak lelama..nak apa2 anak2 buah aku dah boleh diharap..makan pun berhantar..penat jaga Hannah ramai yang tolong jaga..

Maybe ada orang rasa tak selesa sebab nak kena tepek herba, makan jamu, badan bau jamu..tapi sekarang kan zaman dah moden..ubat berpantang semua dah diformulasi baru..senang je..

Macam aku, amek set bersalin Amway..so far aku puas ati..sebab nye pilis dan param dia bau yang boleh diterima..satu satu nya ubat minum, teh herba walaupun bau sedikit kuat, tapi letak madu dah jadi okie..ubat2 lain semua dalam bentuk pil..oh, set bersalin ni complete dengan uncang mandian dan uncang untuk cik V..xpayah susah2 cari daun2..semua complete in one set..

Cuma yang x best masa berpantang, aku terpaksa berjauhan dengan asri..uhuk..uhuk..tapi apa pun, aku suka berpantang..

Zaynorsuhada
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment