Monday, March 7, 2011

Dating

Hari tu, lepas interview dekat Tesco en chinta pon ajak keluar. dah alang-alang dedua cuti, terus je lah keluar. Seronok gak keluar time weekdays ni sebab tak ramai orang.

Memula lepas interview, en chinta ajak setel kan pasal buku ASB sebab nya buku ASB aku dah hilang. Macam telinga gajah aku denga syarahan en chinta pasal pentingnya saving. Sebak pun ada sebab asek cakap benda tu boleh tolong aku masa dia dah tak ada. Ish..tak suke dengar macam tu..(!_!)

Lepas setel pasal buku ASB, kami pergi makan kat LABIB dekat taman melati kot. Sebab dari hari tu lagi aku dah teringin sangat nak makan nasi arab.

labibNi la rupe nya nasi arab tu. Nasi dia banyak sangat. Nasi dia macam nasi beriyani. ayam yang besar tu ada yang jenis rebus dan ada yang panggang. Since nasi dia memang dah berasa, so laok dia tak berapa banyak. Yang ada kari @ dhal lepas tu makan dengan sup. Sup dia rasa macam sup kambing tapi memang sedap sangat sup dia.

kami makan sepinggan share berdua. memule sebab lapar dan tamak haloba masing-masing order set memasing lepas tu tengok nasi yang banyak sepinggan, lagi satu set haruslah ditapau.

aku ada order TEH ARAB. Bagi aku, very very the suck. tak sedap langsung. teh yang dia guna, biasa je. teh uncang lipton tapi dia campur dengan halia + daun pudina. aku tak tau lah nak cakap rasa apa dah.kesudah nye memang aku tak minum.

Lepas makan, sebab perut yang sangat terik sambung pergi tengok wayang. This time turn aku pilih movie so aku choose tengok No String Attached. Seriusly, even aku yang pilih nak tengok movie ni tapi aku rasa macam membazir sangat sebab cerita dia membazir. tahap-tahap beli dvd cetak rompak je. Ish..

imageaku nak rate cerita ni 2bintang pun macam segan je 

Lepas tengok wayang, pergi main badminton pulak. aktiviti keluarkan peluh. fuh..1ari suntuk aktiviti aku pack kulukilir dengan asri. balik rumah rasa exhausted giler tapi still macam energetic. maybe sebab seronok kot.

Sebenarnya, bila dah kahwin dating itu tetap masih penting. Do something fun together macam masa-masa tengah bercinta bagai dulu. Barulah rasa macam refresh kenangan muda mudi masa bercinta kan.

Bagi aku even penat sikit pun tapi rasa happy tu boleh cover semua. Tapi dating lepas kahwin lagi seronok sebab tak payah say good bye at the end of the day. Malam lepas mandi penat baru balek dating still dapat tengok muka encik chinta. kan seronok tuu….

No comments:

Post a Comment