Thursday, October 24, 2013

Kesan ESP

Minuman berkhasiat yang konon nya boleh membanyak kn dan memekat kan susu badan. Konon nya. Benda ni pun aku try sebab konon nak banyak kan susu. Tapi hasil dia negative yooooo…

Rasa memang x sedap. Aku kena campur dengan milo baru boleh minum. Kalau nak minum plain je memang tak tertelan tekak ni..

So macam biasa lah minum sehingga habis satu canister. Susu aku tetap di takuk yang sama. Sentap camni tau.. Beli memahal tapi tak ade apa2 perubahan.

Try 3m punya. Yang trial je lah. Result still the same. Maybe badan aku tak suai kot dengan produk Shaklee ni. 2 orang kawan baik aku pun try makan 3M pon sama result nya. Not like they claimed. Susu tetap sama je banyak nya.

Better try traditional remedy je aku rasa. Murah pun murah. Beli memahal tapi x mendatangkan hasil kan kecewa..

No comments:

Post a Comment