Tuesday, February 28, 2012

pelupa selepas bersalin

 

since lepas pantang, aku rasa aku mengalami penyakit lupa yang  teramat. tapi bukan lupa perkara lama, cuma aku short term memori lost kekdahnya.

 

aku mudah lupa benda yang aku barang buat 5minit yang lepas. especially time simpan barang ke, alih kan barang. mesti aku lupe mana aku letak. kadang-kadang rasa macam nenek tua pun  ada sebab aku sangat mudah lupa.

 

selalunya asri akan jadi mangsa untuk cari balik barang-barang yang aku simpan tu. selalunya spek aku lah yang jadi mangsa. letak kat meja solek, cari dekat almari then bising kat asri xjumpa spek. at last, asri lah jadi mangsa kena cari balek.

 

aku xtau la ni normal ataupun x, tapi aku rasa aku mengalami sindrom pelupa yang kronik..aih, ni baru sorang anak. kalau ramai-ramai nanti macam mana lah tahap pelupa aku kan..

No comments:

Post a Comment