Wednesday, October 28, 2009

kisah sahabat 1


ada orang pernah cakap kat aku..kawan ni cuma seiring jalan je..kawan ketawa senang nak cari, kawan menangis susah nak jumpa..kawan makan kawan lagi la berlambak..aku admit benda ni..degree tima banyak mengajar aku jenis2 sahabat..susah sangat nak jumpa sahabat yang betul2 layak digelar sahabat..kawan sama susah dan senang..kawan yang boleh bagi bahu untuk menangis..kawan yang aku hapy, aku boleh share dengan die..kawan yang tetap anggap kau sahabat even muke ko cam pecah umah..peel ko yang anoying suka gelak kuat2..kawan yang akan jujur...kawan yang akan panggil ko nget..aku pon panggil die senget sebab kami sama2 senget..si senget ni lah kawan baek aku dari diploma sampailah sekarang walaupun pada 1st day kami berjumpa aku dan die saling tak nak bertegur sebab die kata aku smbong, aku kate die berlagak..tapi senget ni lah yang bersama dengan aku sehingga sekarang..yang menyimpan kisah2 hitam dan putih aku...

No comments:

Post a Comment