Wednesday, October 28, 2009



..
26 Oktober 2009

hari ini merupakan hari bersejarah aku..hari aku rasa sebak..hari last aku berkomitmen dengan uitm..konvo kali ni aku rasa berbaloi, puas ati..tak macam konvo aku masa diploma..zaman main2..dating selalu..last2 result tah hapa2..atas cabaran en jejaka, aku berjaya mendapat keputusan baek untuk degree ni walaupun tak cemerlang..tp, aku agak kesedihan bila tak semua aku rancang menjadi..kakak2 aku tak dapt cuti..gambar pon tah seberapa je..apa pon, special thanx to mr.jejaka sebab sanggop kepanasan menunggu sambil menjadi paparazi aku..*gile banyak gamba candid aku die snap..didalam kepanasan dan kesesakan orang ramai, die dan adek aku, ome setia menanti diluar dewan..keluar je dewan, die dah tunggu dengan sejambak bunga..kembang kuncup lubang idung aku dapat bunga dari en. jejaka..












No comments:

Post a Comment