Thursday, October 6, 2011

Setiap saat adalah nervous

Sekarang ni aku dalam minggu minggu akhir nak deliver. Kalau ikut last scan doktor cakap baby besar. Balek kampung hari tu pun sebok lah semua orang ingat aku da cukup bulan. Adooiii...besar sangat ke perot ni.. Xkisah lah nak..janji sihat..

Tadi doktor confirm kan aku ade diabetic tapi on diet control. Xpayah makan ubat cuma pantang makan. Masuk kali ni dah 4 doktor cakap perot aku besar. Orang-orang lain xyah cakap lah. Padahal masa 6 bulan dulu dok complaint xnampak perot. Now terlebey nampak pulak..

Owh, mungkin aku kene induce sebab takot baby besar sangat. Ada ke doktor cakap dia takot dia yang kena jawab kalau baby 4 kg..doktor, mana saya tau kalau baby nak besar.

Padahal berat naek 1.5 kg je bulan ni..baby makan eh semua yang umi makan..takde simpan tempat lain..

Sekarang ni setiap saat adalah nervous mungkin bila-bila aje budak ni keluar atau dikeluarkan..doakan yang terbaek aje lah...


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment