Friday, July 29, 2011

love at first sight

siapa percaya pada love at the first sight??..aku sangat totally tak percaya. sebab aku sangat susah nak percaya pada lelaki.

bagi aku, cinta yang sejati kena kenal dulu lelaki tu. kena tau dulu macam mana hati budi dia. kang da suka cintan cintun, rupanya laki orang. tak pun kaki pukul. tak pun penagih. ada macam-macam kemungkinan akan berlaku. maybe aku jenis yang playsafe. bukan playsafe la, tapi aku sayang diri aku. aku tak nak diri aku fall ke orang yang salah.

so jalan terbaek untuk bercinta adalah kenal dulu baru boleh decide sesuai ke tak.

tapi ni opinion aku aje. setiap orang ade pendapat masing-masing. even asri percaya pada love at the first sight ni. sebab dia jatuh cinta masa pertama kali tengok aku. (macam hindustan pulak)

bak kata asri, first time tengok aku dia dah dapat rasa aku lah yang akan jadi isteri dia. pergh..kembang semangkok aku masa dengar. padahal masa tu umur baru 21 tahun. muda-muda lagi dah fikir pasal kahwin. gatai naaa.....tapi ni dia cerita masa kitorang dah kahwin. *blush*

alhamdullilah, jodoh aku memang dengan asri maka akulah jodoh asri tu. tapi bagi aku ni semua adalah jodoh. bila ALLAH dah tentukan, itulah jodoh kita. ada yang bercinta bertahun tapi kahwin dengan orang lain ada yang kenal sebulan kahwin bahagia sampai akhir hayat. ini semua adalah jodoh.

No comments:

Post a Comment