Monday, August 2, 2010

Window Live Writer

Korang ada rasa update blog guna blogspot payah tak..Bagi aku macam payah sikit..Nak align kan dia, nak masuk kan gambar macam leceh..Memang macam emosi lah nk update ni..Kalau yang kurang sabar, memang rasa macam nak hempuk2 je benda ni.

Update guna blogspot buat aku rasa kurang minat sikit nak update blog. Sebab macam inconvenient aku je rasa.

Ni aku nak share application yang menyenangkan kerja nk update. Dah lama dah sebenarnya benda ni. Aku je baru dapat tau. Tu pon Asri yang tolong installkan….hehehehe..

Nama application ni Window live. Dia ada banyak jenis window live, untuk blog, boleh guna window live writer. Application ni ada untuk view photo and messenger jugek. Since aku tak minat nak guna untuk application lain, aku just hilite kan pasal window live writer je la eh.

 

imagegambar dari en google

 

Bila nak meng update blog guna window live witer aku rasa simple sangat. Macam menaip macam blog dalam word. Nak masukkan gambar pon sama. Just copy then paste je kat mana nak letak gambar tu. Simple kan. Tak payah nak upload photo and arrange photo tu balek.

No comments:

Post a Comment