Thursday, September 20, 2012

26th Birthday

Officially im 26th years old.

 

Dengan pertambahan umur, maka saya telah mencuba hobi baru, iaitu menjahit. Semuanya sebab susah nak mecari tailor. Then dari takde buat apa2, baiklah menjahit.

 

Setelah menggoogle dan membaca review saya memilih Brothers NV30.

 

Ciri paling menarik, sebab dia adalah auto. Ada 70 patern jahitan boleh buat. Tekan je on jarum jalan sendiri.

 

Seperti biasa, hadiah sampingan setiap tahun adalah handbag dan shopping. Ini membuatkan saya suka September. Sebabnya Asri akan melayan kehendak saya tanpa banyak songel.

 

Tapi yang tidak menyeronokkan adalah tiada surprise. Asri adalah orang yang sangay straight forwed. Dari zaman bercinta dia tak pernah membelikan saya hadiah secara surprise. Setiap tahun dia akan tanya apa yang saya mahu. Kek pun saya yang beli sebab dia suruh beli. Pelik kan suami saya.

 

Tapi saya bersyukur dia suami saya sebab dia adalah dia.

 

Wish tahun ni macam biasa mengharapkan murah rezeki dan panjang umur. Berharap minat menjahit dapat membuahkan hasil.

 

Kepada kawan2 dan keluarga terima kasih kerana memberikan ucapan dan doa ingatan. Saya sayang kamu semua.

 

chintakami

No comments:

Post a Comment