Friday, March 16, 2012

Bob Burger Keramat

 

aku rasa so far ni antara burger terbaek dekat kl ni. penat wooh nak makan burger dia. aku makan pakai sudu sebab berger dia tebal okeh. lepas makan memang puas hati sebab burger dia sangat penuh. sayur, daging, sos sume macam melimpah ruah. tengok je bole rasa kenyang.

 

antara yang faveret aku ialah bangar babe. yang ni daging dia lain sikt. sebab daging dia panggang dulu kot. burger kambing pon syok jugak. rasa macam makan steak pulak. yang aku perasan, dia ade letak minyak zaitun. tu yang buat rasa dia spesel kot. terus terpengaruh suka letak minyak zaitun dalam masakan aku. haha..

 

bege

 

bagi aku, harga dia xla mahal sangat. start dari rm3 kot. even orang ramai tapi takde lah tunggu lama sangat pun.

 

menu

 

em, boleh makan kat situ sebab dia ade bukak table depan kedai dia. nak air tin pun dia ada jual sekali. stall burger dia pun depan rumah dia je. ni alamat dia;

 

No.5 Jalan AU5C/1
Lembah Keramat KL

 

bob

 

p/s : stall bob burger ni pernah masuk paper sebab burger dia sedap gileee..

 

p/s/s: semua gambar aku curi dari fb bob sendiri.

No comments:

Post a Comment